Apelul: Planul National de Redresare si Rezilienta / Componenta C15 – Educație
Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației / Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic
Beneficiar: ASOCIAȚIA EDU APPS
Titlul proiectului: „Clasa Viitorului pedagogie digitală”
Contract de finanțare nr. ID_19
Nr. 206/28.01.2025
ANUNȚ ACHIZIȚIE
ASOCIAȚIA EDU APPS cu sediul în București, strada Justiției, nr. 47, sector 4, tel. 021 -9996, e-mail info@eduapps.ro , CUI 43072400,
Anunț demararea procedurii competitive privind „Servicii cloud și licențe necesare în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală”, cod ID_19
Obiectul achiziției: Obiectivul principal este de asigura, în cadrul proiectului următoarele servicii pentru susținerea programului de formare din cadrul proiectului, program care adresează 15.000 cursanți. Aceștia vor fi împărțiți în cca 500 grupe care se vor derula pe parcursul a 5-6 serii de formare. Seriile de formare se pot suprapune, cel mult 3 serii de formare putând avea cursanți implicați simultan în programele de formare și mentorare.
Astfel sunt necesare servicii de cloud pentru asigurarea suportului pentru platforma de elearning dezvoltata pentru cca 15.000 conturi de aplicații educaționale, de aplicații de AI utilizabile în educație (Gemini, Canva, OpenAI, Claude etc) pe durata acreditării cursurilor (2024-2028), precum și alte tipuri de licențe și platforme informatice necesare derulării proiectului. O parte din aplicații vor fi folosite de cursanti și formatori ca elemente de noutate în cursurile de formare și în introducerea de soluții IT bazate pe utilizarea inteligenței artificiale în educație.
LOT UNIC: Valoare estimată: 14.904.900,00 lei fără TVA
Principalele coduri CPV |
|
COD CPV 72510000-3 | Servicii de gestionare informatica (Rev.2) |
COD CPV 30211300-4 | Platforme informatice (Rev.2) |
COD CPV 48218000-9 | Pachete software pentru gestionarea licențelor (Rev.2) |
- Descrierea achiziției: se regăsește în Caietul de sarcini înregistrat cu nr. 205/27.01.2025, anexă a prezentului anunț.
- Tip procedură: Procedură Competitivă.
- Criteriu de atribuire: cel mai bun raport calitate preț.
- Sursa de finanțare: Planul Național de Redresare și Reziliență al României (PNRR)
- Tip contract: contract de prestări servicii / furnizare produse.
- Conținutul ofertei:
Documente de calificare, conform Caiet de sarcini;
Documente privind capacitatea tehnică și/sau financiară, conform Caiet de sarcini;
Propunerea tehnică, conform Caiet de sarcini;
Propunerea financiară, conform Caiet de sarcini.
Documentele de calificare sunt:
- Declarație privind evitarea conflictului de interese;
- Declarație care atestă capacitatea de a furniza produsele / presta serviciile;
- Declarație privind respectarea principiului DNSH;
- Date privind beneficiarul real;
- Declarație privind beneficiarul real.
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Perioada de valabilitate a ofertelor: min. 90 de zile de la termenul de depunere a ofertelor.
- Prețul ofertei este ferm, exprimat în lei. NU se acceptă actualziarea prețului contractului.
- Persoanele cu funcție de decizie din partea achizitorului sunt:
- Președinte: Bogdan Rusănescu
- Membru: Ciprian Șoloiu
- Membru: Alexandru Dragomir
- Membru rezervă: Stoian George
- Prezentarea ofertei:
Ofertanții interesați vor depune ofertele până la data de 12.02.2025, conform Caietului de Sarcini.
Oferta va fi depusă într-un plic închis, pe care se va înscrie doar textul: Servicii cloud și conturi aplicații educaționale de AI utilizate în programul de formare în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală”. Alternativ, oferta se poate depune electronic la adresa info@eduapps.ro conform cerințelor din caietul de sarcini.
Oferta trebuie să conțină toate documentele solicitate prin prezentul anunț, inclusiv Caietul de sarcini.
Ofertanții își pot retrage și modifica oferta ori de câte ori consideră necesar până la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Ofertele nu mai pot fi modificate după acest termen.
Nu se deschid și nu se evaluează ofertele trimise în altă locație sau după termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Ofertele depuse conform prezentului anunț vor fi analizate începând cu data de 13.02.2025, ora 09:00.
În cazul în care din ofertă lipsește cel puțin un document din cele solicitate prin prezentul anunț, inclusiv caietul de sarcini, beneficiarul poate solicita, în termen de maxim 24 ore, documentul/documentele lipsă. Dacă după termenul respectiv lipsește cel puțin un document, oferta va fi declarată ca neconformă.
- Modalitatea de plată: plățile se vor efectua în termen de maxim 90 zile de la recepție produselor/serviciilor, cu condiția existenței disponibilităților financiare în cadrul proiectului, după încasarea cererilor de transfer.
- Solicitări de clarificări:
Ofertanții interesați pot solicita clarificări până la data de 04.02.2024, ora 16:00.
Solicitările de clarificări se trimit pe adresa de e-mail: info@eduapps.ro.
Răspunsurile la solicitările primite vor fi transmise până la data de 07.02.2024, ora 16:00 și se vor încărca pe pagina web https://proiecte.pnrr.gov.ro, la rubrica „Lot Anunț Achiziție”.
Reprezentant legal
Mușat Izabel-Rebecca-Sidonia
Întocmit,