Skip to main content
Anunțuri

Anunț nr. 152 Achiziție servicii de selecția și organizarea participanților în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală”

By decembrie 13, 2024februarie 10th, 2025No Comments

Apelul: Planul National de Redresare si Rezilienta / Componenta C15 – Educație

Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației / Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic

Beneficiar: ASOCIAȚIA EDU APPS

Titlul proiectului: „Clasa Viitorului pedagogie digitală” 

Contract de finanțare nr. 13362/21.10.2024. ID_19

Nr. 152/13.12.2024

 

ANUNȚ ACHIZIȚIE

ASOCIAȚIA EDU APPS cu sediul în București, strada Justiției, nr. 47, sectorul  4 , tel. 021-9996, e-mail info@eduapps.ro, CUI 43072400, 

Anunț demararea procedurii competitive privind „Servicii de Selecția și organizarea participanților în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală”, în cadrul proiectului „Clasa Viitorului pedagogie digitală”, cod ID_19 

  1. Obiectul achiziției: „Servicii de identificare și selecție grup țintă în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală”
LOT UNIC: Valoare estimată: 6.066.294,30 lei fără TVA

Principalele coduri CPV

Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane CPV: 79414000-9

 

  1. Descrierea achiziției: se regăsește în Caietul de sarcini înregistrat cu nr. 90.04/25.11.2024 anexă a prezentului anunț.
  2. Tip procedură: Procedură Competitivă.
  3. Criteriu de atribuire: cel mai bun raport calitate preț.
  4. Sursa de finanțare: Planul Național de Redresare și Reziliență al României (PNRR)
  5. Tip contract: contract de prestări servicii / furnizare produse.
  6. Conțintul ofertei:

Documente de calificare, conform Caiet de sarcini;

Documente privind capacitatea tehnică și/sau financiară, conform Caiet de sarcini;

Propunerea tehnică, conform Caiet de sarcini;

Propunerea financiară, conform Caiet de sarcini.

Documentele de calificare sunt:

  • Declarație privind evitarea conflictului de interese;
  • Declarație care atestă capacitatea de a furniza produsele / presta serviciile;
  • Declarație privind respectarea principiului DNSH;
  • Date privind beneficiarul real;
  • Declarație privind beneficiarul real.
  1. Limba de redactare a ofertei: limba română.
  2. Perioada de valabilitate a ofertelor: min. 90 de zile de la termenul de depunere a ofertelor.
  3. Prețul ofertei este ferm, exprimat în lei. NU se acceptă actualziarea prețului contractului.
  4. Persoanele cu funcție de decizie din partea achizitorului sunt:
  • Președinte: Simona Bardan 
  • Membru: Mirela Sîrbu
  • Membru: George Stoian
  • Membru rezervă: Sorin-Cătălin Guleac
  1. Prezentarea ofertei:

Ofertanții interesați vor depune ofertele până la data de 03.01.2025, la conform Caietului de Sarcini.

Oferta va fi depusă într-un plic închis sau electronic, conform caietului de sarcini, pe care se va înscrie doar textul: „Servicii de identificare și selecție grup țintă în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală”, cod proiect ID_19 A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 03.01.2025.

Oferta trebuie să conțină toate documentele solicitate prin prezentul anunț, inclusiv Caietul de sarcini.

Ofertanții își pot retrage și modifica oferta ori de câte ori consideră necesar până la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Ofertele nu mai pot fi modificate după acest termen.

Nu se deschid și nu se evaluează ofertele trimise în altă locație sau după termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.

Ofertele depuse conform prezentului anunț vor fi analizate la data de 08.01.2025.

În cazul în care din ofertă lipsește cel puțin un document din cele solicitate prin prezentul anunț, inclusiv caietul de sarcini, beneficiarul poate solicita, în termen de maxim 2 zile lucrătoare, documentul/documentele lipsă. Dacă după termenul respectiv lipsește cel puțin un document, oferta va fi declarată ca neconformă.

  1. Modalitatea de plată: plățile se vor efectua în termen de maxim 90 zile de la recepție produselor/serviciilor, cu condiția existenței disponibilităților financiare în cadrul proiectului, după încasarea cererilor de transfer.
  2. Solicitări de clarificări:

Ofertanții interesați pot solicita clarificări până la data de 27.12.2024.

Solicitările de clarificări se trimit pe adresa de e-mail: info@eduapps.ro.

Răspunsurile la solicitările primite vor fi transmise până la data de 30.12.2024 și se vor încărca pe pagina web https://proiecte.pnrr.gov.ro, la rubrica „Lot Anunț Achiziție”.