Apelul: Planul National de Redresare si Rezilienta / Componenta C15 – Educație
Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației / Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic
Beneficiar: ASOCIAȚIA EDU APPS
Titlul proiectului: „Clasa Viitorului pedagogie digitală”
Contract de finanțare nr. ID_19
Nr. 93.07/28.11.2024
ANUNȚ ACHIZIȚIE
ASOCIAȚIA EDU APPS cu sediul în București, strada Justiției, nr. 47, sectorul 4 , tel. 021-9996, e-mail info@eduapps.ro, CUI 43072400,
Anunț demararea procedurii competitive privind „Licențe individuale software educațional, Dotare scoli, realizare de Strategii dezvoltare digitala la nivelul unității școlare” în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală””, cod ID_19
- Obiectul achiziției: „Licențe individuale software educațional, Dotare scoli, realizare de Strategii dezvoltare digitala la nivelul unității școlare” în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală””
LOT UNIC: Valoare estimată: 14.904.900,00 lei fără TVA
Principalele coduri CPV |
|
COD CPV 48000000-8 | Pachete software si sisteme informatice (Rev.2) |
COD CPV 30213200-7 | Tablet PC (Rev.2) |
COD CPV 73220000-0 | Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2) |
- Descrierea achiziției: se regăsește în Caietul de sarcini înregistrat cu nr. 93.04/28.11.2024, anexă a prezentului anunț.
- Tip procedură: Procedură Competitivă.
- Criteriu de atribuire: cel mai bun raport calitate preț.
- Sursa de finanțare: Planul Național de Redresare și Reziliență al României (PNRR)
- Tip contract: contract de prestări servicii / furnizare produse.
- Conțintul ofertei:
Documente de calificare, conform Caiet de sarcini;
Documente privind capacitatea tehnică și/sau financiară, conform Caiet de sarcini;
Propunerea tehnică, conform Caiet de sarcini;
Propunerea financiară, conform Caiet de sarcini.
Documentele de calificare sunt:
- Declarație privind evitarea conflictului de interese;
- Declarație care atestă capacitatea de a furniza produsele / presta serviciile;
- Declarație privind respectarea principiului DNSH;
- Date privind beneficiarul real (Notă de subsol 1);
- Declarație privind beneficiarul real (Notă de subsol 2).
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Perioada de valabilitate a ofertelor: min. 90 de zile de la termenul de depunere a ofertelor.
- Prețul ofertei este ferm, exprimat în lei. NU se acceptă actualziarea prețului contractului.
- Persoanele cu funcție de decizie din partea achizitorului sunt:
- Președinte: Alexandru Dragomir
- Membru: Bogdan Rusănescu
- Membru: Gabriela Nichifor
- Membru de rezervă: Ciprian Șoloiu
- Prezentarea ofertei:
Ofertanții interesați vor depune ofertele până la data de 17.12.2024, ora 16:00, la conform Caietului de Sarcini.
Oferta va fi depusă într-un plic închis, pe care se va înscrie doar textul: „Servicii de identificare și selecție grup țintă în cadrul proiectului „Clasa viitorului – pedagogie digitală”, cod proiect ID_19 A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 17.12.2024 , ORA 16.00. Alternativ, oferta se poate depune electronic la adresa info@eduapps.ro conform cerințelor din caietul de sarcini.
Oferta trebuie să conțină toate documentele solicitate prin prezentul anunț, inclusiv Caietul de sarcini.
Ofertanții își pot retrage și modifica oferta ori de câte ori consideră necesar până la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Ofertele nu mai pot fi modificate după acest termen.
Nu se deschid și nu se evaluează ofertele trimise în altă locație sau după termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Ofertele depuse conform prezentului anunț vor fi analizate la data de 18.12.2024, ora 09:00.
În cazul în care din ofertă lipsește cel puțin un document din cele solicitate prin prezentul anunț, inclusiv caietul de sarcini, beneficiarul poate solicita, în termen de maxim 24 ore, documentul/documentele lipsă. Dacă după termenul respectiv lipsește cel puțin un document, oferta va fi declarată ca neconformă.
- Modalitatea de plată: plățile se vor efectua în termen de maxim 90 zile de la recepție produselor/serviciilor, cu condiția existenței disponibilităților financiare în cadrul proiectului, după încasarea cererilor de transfer.
- Solicitări de clarificări:
Ofertanții interesați pot solicita clarificări până la data de 09.12.2024, ora 13:00.
Solicitările de clarificări se trimit pe adresa de e-mail: info@eduapps.ro.
Răspunsurile la solicitările primite vor fi transmise până la data de 11.12.2024, ora 16:00 și se vor încărca pe pagina web https://proiecte.pnrr.gov.ro, la rubrica „Lot Anunț Achiziție”.
Descarcă aici documentul pdf.
Reprezentant legal
Rebecca Musat